KRKONOŠE SEVERNÍ MORAVA A SLEZSKO STŘEDNÍ MORAVA JIŽNÍ MORAVA VYSOČINA VÝCHODNÍ ČECHY ČESKÝ RÁJ ČESKÝ SEVER SEVEROZÁPADNÍ ČECHY ZÁPADOČESKÉ LÁZNĚ PLZEŇSKO ŠUMAVA JIŽNÍ ČECHY PRAHA OKOLÍ PRAHY PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY
OBLAST JESENÍKY
  Dopravní přístupnost
Pohoří JESENÍKY
Hrubý Jeseník
Nízký Jeseník
Slezská Harta
Rychlebské hory
Kralický Sněžník
Zlatohorská vrchovina
Hanušovická vrchovina
Osoblažsko
Destinační management
 
PŘÍRODA A JEJÍ OCHRANA
  CHKO JESENÍKY
Chráněná krajinná území
Přírodní zajímavosti
Jeskyně a propasti
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Naučné stezky
 
TURISTIKA A VOLNÝ ČAS
  Informační centra
Města a obce
Osobnosti a rodáci
Agroturistika
Pěší turistika
Cykloturistka
Vodní turistika a sporty
Pohádkové regiony
 
KULTURA, ZÁBAVA, SPORT
  Kultura a zábava
Sport a relaxace
Zimní sporty
Katalog KUDY Z NUDY
Aktivní dovolená
 
PAMÁTKY A ZAJÍMAVOSTI
  Památkové rezervace
Památkové zóny
Hrady a zámky
Památky a architektura
Církevní památky
Hrady a zámky
 
LÁZEŇSTVÍ
  Lázeňská zařízení
Lázeňské domy a sanatoria
Lázeňská procedura
Přírodní léčivé zdroje
 
KONGRESOVÁ TURISTIKA
  Kongresová centra
Výstavnictví a propagace
 
UBYTOVÁNÍ A STRAVOVÁNÍ
  Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Gastronomické speciality
 
Království perníku

Strategický plán rozvoje města Šumperka

Strategické plánování lze obecně definovat jako proces identifikace a dosahování dlouhodobých cílů.
Město Šumperk se ve Strategickém plánu rozvoje snaží nalézt odpověď na tyto otázky:
  • Kde se Šumperk aktuálně nachází ?
  • Kam chce Šumperk v horizontu strategie (v roce 2013) dospět ?
  • Jaké základní cíle si k tomu stanoví ?
  • Jakými cestami a opatřeními chce dosáhnout vytýčených cílů ?
Odpověď na první otázku, tedy na současný stav Šumperka, bude nalezena v první fázi prací, jejímž výstupem bude dokument Profil města.
Na další otázky týkající se vize, cílů a opatření budou nalezeny odpovědi v další etapě prací, které budou završeny samotným Strategickým plánem rozvoje města Šumperka.
Aby se Strategický plán rozvoje stal skutečným základem pro dlouhodobou koordinaci veřejných a soukromých aktivit, pro hospodářskou prosperitu a sociální stabilitu města, bude se při jeho přípravě na jedné straně vycházet z již připravených poznatků a analýz, na druhé straně budou identifikovány aktuální problémy města a na jejich základě formulovány strategické cíle, strategické směry dalšího rozvoje města a základní programový rámec jejich realizace.
Strategické plánování je rovněž nástrojem vytváření shody místní komunity o budoucnosti města Šumperka. Jedná se o tvůrčí proces, do kterého jsou zapojení nejen zástupci radnice, ale také podnikatelé, neziskový sektor a veřejnost.
S cílem koncentrace intelektuálního, odborného a tvůrčího potenciálu města při tvorbě Strategického plánu, doporučuje konzultant rozčlenit předmětnou problematiku do pěti problémových okruhů, pro které budou ustanoveny pracovní skupiny, do kterých se mohou zájemci z řad občanů Šumperka zapojit:
  1. Sociální prostředí a lidské zdroje
  2. Ekonomika
  3. Cestovní ruch
  4. Technická infrastruktura
  5. Životní prostředí
Význam Strategického plánu a koncepčního přístupu k řízení rozvoje města byl posílen možností čerpat podporu z fondů EU, protože Strategický plán usnadňuje nalezení klíčových projektových záměrů ve vazbě na dlouhodobé cíle rozvoje města.
Zveřejněno 31.03.2005 v 14:59 hodin
Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
REGIONY A OBLASTI ČR
  Turistické regiony ČR
Turistické oblasti ČR
 
VYHLEDÁVÁNÍ
  Vyhledávací centrum
Rejstřík oblasti
DATABANKA AKCÍ
 
AKTUALITY A ZPRÁVY
  Tiskové zprávy
Aktuality
 
SLUŽBY PRO TURISTY
  Informační centra
Průvodcovské služby
Tlumočníci a překladatelé
Bankovní služby
Turistický produkt
Záchranné služby
 
KALENDÁŘ AKCÍ OBLASTI
  Akce pro děti
Kino, divadlo, výstavy
Folklorní akce a festivaly
Turistické akce
Kalendář kongresů, konferencí
Kalendář veletrhů a výstav
 
FOLKLOR A TRADICE
  Etnografický region
Etnografický subregion
Folklorní sdružení
Folklorní soubory
Folklorní festivaly
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
 
KLUB ČESKYCH TURISTŮ
  Krajská oblast KČT
Odbor KČT
Turistické odznaky a známky
 
REGIONÁLNÍ ROZVOJ
  Regiony a sdružení
Investiční příležitosti
Průmyslové zóny
Nemovitosti na prodej
Průmyslová výroba
Potravinářská výroba